Další prapodivná neziskovka, kterou sponzoruje dokonce americká ambasáda a která pronásleduje Pražská hrad. A jejich zaměstnance. (Od doby, kdy byl vyražen americký velvyslanec Schapiro p. Zemanem) A zatímco platy zaměstnanců starající se o protokol České republiky a vše kolem české svátosti jsou plus mínus v lepším normálu, ta samá neziskovka už má strach zabrousit do kanálů a žumpy našich médií.

 

 Neziskovka Rekonstrukce státu se rozšířila před více jak rokem o dva nové členy. Součástí "odborné platformy" se stal projekt Hlídač státu, který vede Michal Bláha a také iniciativa Platy top úředníků Kristýny Bašné. A za pomoci peněz a vměšování USA prý dokázaly porazit Pražský hrad a Miloše Zemana - prezidenta. A zveřejnit platy zaměstnanců Hradu. 

 

A parodie na svobodu slova

V téže době totiž senátor Smoljak: všechny útoky na Českou televizi veřejnoprávní (rozuměj mzdy zaměstnanců veřejnoprávního média a Václava Moravce) je boj o svobodu a nezávislost veřejnoprávních médií.

Václav Moravec má prý plat jako lepší pokladní v supermarketu,  (povídali že mu hráli) rozhořčeně plácal jednou rozezlen na otázky, kolik peněz rozkrádá z koncesionářských poplatků.

 

A parodie na svobodu běží dál: zatímco Václav Moravec a parta veřejnoprávní televize řve, že znát platy Moravců je zločin a útok na svobodu veřejnoprávní televize, tak:

Středočeský kraj musí odtajnit nejlépe placené ‚VIP úředníky‘. Úřad oznámil, že bude konat podle zákona

Ze dřívějšího zjištění Seznam Zpráv vyplývá, že někteří zaměstnanci krajského úřadu brali v letech 2018 a 2019 k běžnému platu měsíční odměny 60 000 až 85 000 korun. Díky tomu si měsíčně přišli na 120 000 až 150 000 korun. Jeden z nich bral přes 190 000 korun, tedy víc než ministr.

Informace o platech úředníků kraj zveřejnil v anonymizované podobě. Konkrétní jména úředníků s nadstandardními platy nechtěl Holub na nedávném jednání zastupitelstva sdělit s odvoláním na ochranu soukromí.

Podle něj mu to tak nařizují právní předpisy – je totiž potřeba přihlížet nejen k veřejnému zájmu, ale i k ochraně soukromých práv.

Veřejnoprávní britská televizní a rozhlasová společnost BBC zveřejnila letošní platy svých zaměstnanců, což vyvolalo na Ostrovech pozdvižení. Nejlépe placenou hvězdou BBC bude rozhlasová moderátorka Zoe Ballová, která vystřídá v čele žebříčku moderátora Garyho Linekera. Ročně si přijde v přepočtu na 40 milionů korun.

Ale naševaše veřejnoprávní médium, které je natolik svobodné, takže o něm nevíme vůbec nic, je prý třeba chránit včetně tajemství, kdo kolik rozebere peněz z našeho výpalného. (Koncesionářských poplatků)

 

A perlička na závěr:

V komentáři k platové tabulce Mynář napsal, že projekt Platy Úředníků, jehož je Bašná autorem, neposkytuje informace o svém financování a jako jediného sponzora přiznává velvyslanectví USA v Praze. "Představa, že na území svrchovaného státu financuje cizí stát aktivity směřující k zahlcování zdejších úřadů a soudů, je pro mě zcela nepřijatelná a v rámci transparentnosti vyzývám pro změnu já paní Bašnou, aby předložila kompletní financování svého projektu, včetně svého honoráře," doplnil.

 

Přidat komentář

Lidé v této konverzaci

  • *

    Jeho plat 2 miliony měsíčně.

  • *

    Vytunelovali z České televize miliardy! Luxusní koryta, lžou, manipulují a kradou! Patří do Valdic!

  • Česku vládnou PPF a Agrofert, Slovensku vládne PENTA

    Dvořáku, máš padáka, chceme Nejvyšší kontrolní úřad NKÚ v České televizi, kontrola, kontrola!

    Petr Dvořák - dlouholetý manažer Kellnerovy tunelářské skupiny PPF. Petr Dvořák pracoval pro PPF oficiálně 18 let (1992 – 2010). Mnohé napovídá tomu, že pro ni pracuje dosud (jako ředitel České televize...). Petr Dvořák působil v orgánech řady dceřiných firem PPF - působil v Kellnerem a Kočárníkem státu ukradené České pojišťovně, byl předsedou dozorčí rady eBanky, zasedal i v představenstvu fotbalové Slavie v době, kdy PPF byla majoritním vlastníkem Slavie. Po vstupu PPF do televize Nova v létě 2002 kleptooligarcha Petr Kellner jmenoval Petra Dvořáka jednatelem televize Nova, pak i ředitelem televize Nova. Petr Dvořák byl znám jako tvrdý vyjednávač a pravá ruka majitele PPF Pavla Kellnera.

    Výměna Janečka za Dvořáka v roce 2011 byl dlouhodobý plán PPF. Šokující vstup Petra Dvořáka, bez kulturní kvalifikace, v roce 2011 na post ředitele veřejnoprávní České televize zařizovali Jiří Šmejc z PPF a lobista PPF Jaroslav Berka.

  • Maďarská a polská vláda dávno udělaly čistky v televizi

    Orbán byl osm let v opozici (2002 - 2010), pořádal demonstrace proti vládnoucí koalici Maďarské socialistické strany MSZP (obdoba ČSSD) a Maďarské liberální strany SZDS (obdoba ODS) a tvrdě je kritizoval. Orbánův Fidesz zvítězil v parlamentních volbách 2010 se ziskem 263 poslaneckých mandátů, což bylo 68,13%. Hned v roce 2010 byl schválen nový tiskový zákon. V roce 2011 vznikla státní médiální skupina MTV, vytvořená z Magyar Televízió (Maďarská televize), Magyar Rádió (Maďarský rozhlas), Duna Televízió (televize Duna) a MTI (Maďarská tisková agentura). V srpnu 2011 začala "politická čistka", v první vlně bylo z MTV propuštěno 600 novinářů, pak další.

    Polští konzervativci Právo a spravedlnost (PiS) vyhráli parlamentní volby v neděli 25. října 2015, v prosinci 2015 bleskově v parlamentu odhlasovali novelu mediálního zákona. Novela vedla k fatální změně ve fungování Polské televize, Polského rozhlasu a tiskové agentury PAP. Staly se z nich státní podniky, namísto koncesionářských poplatků bude jejich provoz dotován přímo ze státního rozpočtu. Vstupem zákona v platnost skončily stávající mandáty dosavadních členů vedení a dozorčích rad Polské televize a Polského rozhlasu a pravomoc jmenovat nové členy získal ministr financí. Tím, že se změnila organizační forma Polské televize a Polského rozhlasu, mohlo nové vedení propustit kteréhokoli ze zaměstnanců z organizačních důvodů. Za 1. pololetí 2016 tak bylo vyhozeno z Polské televize 163 novinářů. Nová mediální legislativa počítá nejen s personáliemi, ale zasahuje i do obsahu činnosti. Rozhlas a televize budou muset svým vysíláním například „kultivovat národní tradice a vlastenecké hodnoty“ a „respektovat křesťanské hodnoty“.

    Karel Hvížďala: Maďarsko - předobraz reálného nebezpečí i pro Česko
    http://neviditelnypes.lidovky.cz/madarsko-predobraz-realneho-nebezpeci-i-pro-cesko-fvj-/p_zahranici.aspx?c=A120103_110215_p_zahranici_wag
    Government control of public state media in Poland hasn’t faltered with at least 163 journalists and media professionals being fired or leaving their positions
    https://www.publicmediaalliance.org/poland-government-interferes-media
    Polsko šokuje Evropu - nová vláda "čistí" soudnictví i média
    https://tablet.epravo.cz/1-2016/aktualne-polsko-sokuje-evropu-nova-vlada-cisti-soudnictvi-i-media/

    Když se chce, tak to jde, jako v Maďarsku a Polsku.

  • PLATOVÉ TABULKY PRO ZAMĚSTNANCE VE VEŘEJNÉM SEKTORU PRO ROK 2020

    Platová tabulka číslo č.1 (základní tabulka), sem patří redaktoři, režiséři, herci, moderátoři a podobně ve veřejném sektoru.
    platove_tabulky_ve_verejnem_sektoru.pdf, aktualizováno: 28.12.2019, velikost: 1 MB
    http://www.harmonik.cz/ucetni-blog/platove-tabulky-a-tridy-od-1-1-2020

    Nejlépe placená 49 920,- Kč, 16. platová třída (vysokoškolské vzdělání magistr) nad 32 let praxe. Jak to, že tito si vyplácí mnohem více: Mynář 133 000,- čistého měsíčně? Ovčáček 62 500,- čistého měsíčně? Vidíte to taky? Zaměstnanci Dvořák, Moravec, Nováková, Wollner platy zatajují, takže taky zřejmě berou více, než jim ze zákona náleží. To snad není pravda, te normální defraudace.

  • *

    Také Borhyje a Koranteng 23 let lžou, oblbují a udržují režim.